Subject: Re: Koseveski küla Kivastiku kinnistu mahasõit
From: "Jaanus Aun" <[email-masked]>
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 13:21:23 +0300

Tere, hr Herkki Rõõm

OÜ Metsaoskused ja Transpordiamet on sõlminud ristumiskoha ehitamise lepingu 
7.1-1/24/9945-5. Selle kohaselt võib OÜ Metsaoskused ehitada   riigitee nr 
14107 Vanassaare - Ruskavere km 7,307 ristumiskoha. Olemegi arvestanud, et 
tingimused, millele ristumiskoha ehitus peab vastama on sätestatud lepingus 
ja sellele lisatud näidislahenduses. Töödega ei ole me aga veel alustanud, 
kuna Mustvee vald nõuab ristumiskoha ehitusele ka projekti koostamist 
(selgitus: oleme küsinud projekteerimistingimusi silla rajamiseks üle Kääpa 
jõe, valla antud projekteerimistingimuste kohaselt tuleks projekt koostada 
aga ka juurdepääsuteele ning riigiteega ristumiskohale). Küsin, kas 
Transpordiameti seisukohast on vajalik, et ristumiskoha rajamiseks 
riigiteele oleks koostatud ehitusprojekt ning saadud kohalikult 
omavalitsuselt ehitusluba?

Vastuse eest ette tänades
Jaanus Aun
OÜ Metsaoskused

Kontakt Jaanus Aun (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval E, 8. aprill 2024 kell 15:44:

Tere

OÜ Metsaoskused on  taotlenud nõudeid mahasõidu ehitamiseks riigiteelt nr 
14107 Vanassaare - Ruskavere (edaspidi riigitee 14107) Jõgeva maakonnas 
Mustvee vallas Koseveski külas Kivastiku (katastritunnusega 71302:001:0272) 
kinnistule. Transpordiamet on saatnud meile kirja 14.08.2023, milles andnud 
teada, et nõusoleku saamiseks on vajalik teha geodeetiline uuring. Vastav 
uuring on nüüdseks tehtud, lisan selle manusena.

Heade soovidega
Jaanus Aun
OÜ Metsaoskused volitusel